Laman Utama

01 November, 2011

Lain Ditembak Lain Pulak Terkena Sasarannya.

From: "hishamudin.alli"
Sent: Sunday, 23 October 2011, 17:34

Sesampai di Jeti Kuah, aku diambil oleh client yang mengoperasikan syarikat pelancongan, itulah satu satunya perkhidmatan yang menjadi pilihan utama untuk sektor perkhidmatan di Langkawi. Yang menjadi pendapatan melebihi RM 1 billion untuk statistik tahun lalu  di Pulau ini sahaja, kepesatan sektor pelancongan , direbut dan diagih agihkan keknya melalui sektor perhotelan, restoren, kereta sewa, bot bot persiaran.

Masing masing punyai kek dan bahagian tersendiri, hanya yang terbaik bakal lepas dari rebutan pelbagai arah. Nak tembak tupai rupa rupanya lipas yang kena. Nak tahan bubu, harapkan masuknya ikan, rupa rupanya jelebor yang terkena perangkap.

Kepakaran masing masing mencari dan memutarkan keadaan, dari meruncing kepada kelibat yang hebat, dan kitaran roda roda hidup tidak putus putus berperanan menggerakkan jentera dan operasinalisasikan apa yang di perlukan untuk kelangsungannya.

Jerat tidak pernah melupakan pelanduk, dalam era kini, darjah hati hati dan saksama adalah sesuatu tuntutan, kalau diabaikan, meranalah badan sepanjang hayat.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan