Laman Utama

11 April, 2013

[7378] Senora Senorita, Malaga 2013

Seawal pagi 6hb April, 3 30 pagi bergerak ke Lapangan Terbang Attarturk Istanbul, menuju ke Malaga melalui Munich transit dan ke Malaga. Baru saja sampai jam 3 30 petang waktu Malaga, perut sudah ketar dan berputar, cacing rambu sudah bangun dari tidurnya, Masih menunggu 4 lagi masih sampai, kerana penerbangan berbeza dari Istanbul, ada yang transit Munich, Berlin, dan Zurich. 

Apa nak buat, bawak rombongan Cik Kiah, yang kepala GPS pun tak pernah sampai disini.

Jam 5 petang sampai 2 lagi melalui transit Zurich, dan menunggu lagi 2 orang transit dari Munich, Berlin. Yang sepatutnya sampai 5 50 petang, sambil berlegar legar menanti kehadiran mereka, seketumbukan penumpang yang cukup ramai, sambil mata liar mencari yang 2 lagi yang tidak kelihatan muncul. 

Perasaan mula resah, kemana gerangan mereka ini, sambil itu bertanya lost and found counter, mereka tiada akses keatas senarai penumpang yang check in dari Berlin. Hampir 2 jam kami tunggu, dan keluar dari exit arrival hall, dengan rasa terperanjat, rupa rupanya mereka sudah ada diluar perkarangan arrival hall, tanpa membuang masa, terus ke Fuenrigola dengan LRT, dan naik teksi ke Costa de la Marina, perut kelaparan, dan membuka apa saja bekal yang boleh dimakan.

Hishamudin Alli
Malaga, Spain.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

-- 
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Budak Kelipod" group.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan