Laman Utama

10 Ogos, 2010

Moh Terjah Lumut (...posted by Yasin)

Sent: Tue, 27 July, 2010 12:31:49

    Kita selalu diusik rasa. Semakin senja, benarkah kita mudah tersentuk. Secekal manapun hati, sesasa manapun tubuh, apabila usia meningkat, kita semakin gusar kesepian. Ingin sentiasa berteman. ..alangkah, jika benar begitu lumrah, aku kini tidak termanggu, tertanya mengapa sahabat yang kini aku temui semula, asyik dan kerap berbicara ingin beristeri dua.
    Wanita....semakin mereka berusia, katanya hidup mereka lebih revolve tentang anak, tersenyum puas dan lupa pada suami. Benarkah begitu????
Aku tertanya-tanya. ini aku titip dari bicara bersama rakan-rakan Cliffordians 73/78 kita. Benarkah, persoalan ini bermain di benak hatiku/ jangan pula aku yang terganggu.
    BJ mungkin dapat mengupas. Ben mungkin boleh berkata. Zuli, apakah dapat kongsi bersama.
    Aku sentiasa sibuk. Perkhemahan menjelang. Sham juga sibuk, sentiasa on the road. tetapi dalam waktu berfkir tentang tugas atau Sham sewaktu didalam kereta, apa terlintas di fikiran?
    Seli mungkin boleh berkongsi. Khalid ada ruangkah menjenguk papan ini.
    Apa mungkin boleh dikongsi???????
Munkin  Moh Terjah Lumut, ini agenda kedua????
 
Salam Hormat
Yasin Ismail


Tiada ulasan:

Catat Ulasan