Laman Utama

05 Ogos, 2010

Yang Aku Telah Pelajari (...posted by Aiznin)

Sent: Fri, 16 July, 2010 19:49:44

Sahabat
 
Yang telah ku pelajari selama ini amat memberangsangkan.
Aku telah bertemu semula kekasih hati
Aku telah bertemu semula kekasih
Aku telah bertemu semula sahabat
Aku telah mengingati pelajaran masa lalu yang lama ku lupai
Aku telah mengenal erti kehidupan namun pembelajaran yang sahabat beri amat memberangsangkan
 
Aku telah kenal diriku semula
Setelah terlalu lama diperantauan
Dan kini aku telah bertemu jalan
Jalan yang lurus dan jalan yang akan ku lalui
Ku lalui bukan bersendirian
 
Ketika dahulu aku tertanya tanya
Kini aku merindui kamu
Kini pagi ku diceriakan dengan nukilan kamu
Kini aku sedar bahawa aku bukan lagi seorang
 
Terima kasih

SA Sulaiman
Nobody Notices What I do Until I don't do it.
 aiznin@live.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan